شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات دیجی امین

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی دیجی امین به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت دیجی امین هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری دیجی امین و سایر خدمات ارائه شده توسط دیجی امین به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات دیجی امین است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین دیجی امین از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های دیجی امین منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های دیجی امین تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات دیجی امین اقدام کند.
همچنین از آنجا که دیجی امین یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

خسارت در هنگام حمل و نقل

دیجی امین همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و دیجی امین تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش دیجی امین اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش دیجی امین ارسال شود.

ماهیت گارانتی

با توجه به اینکه ماهیت کالاهای دیجی امین کالای الکترونیکی می باشند و کالا الکترونیکی از شرکت سازنده گارانتی خود را ارائه می دهد لذا کالاهای دارای گارانتی در وب سایت اعلام و همچنین مدت زمان گارانتی نیز بر اساس اعلام شرکت سازنده خواهد بود. همچنین دیجی امین در کم و زیاد کردن گارانتی کالا هیچگونه دخل و تصرفی نداشته و صرفا در زمان خرید مهر امضای خریدار در برگه گارانتی کالا درج خواهد شد. همچنین کالاهای بدون گارانتی نیز قبل از ارسال تست صحت گرفته شده و به صورت آنلاین برای کاربر ارسال خواهد شد و در صورتی که کاربر صحت کالا را اعلام کند کالا ارسال میگردد. و همچنین در صورت عدم اعلام صحت کالا مبلغ کالا تا 72 ساعت نزد دیجی امین به امانت گذاشته می شود.

در صورتی که کاربر به هر دلیلی صحت گارانتی را اعلام نکند کالا از حالت رزرو بیعانه خارج و مجدد به چرخه فروش باز خواهد گشت و (در صورتی که از آن کالا در انبار موجود نباشد) کاربر میتواند مبلغ را درخواست عودت و یا با انتخاب کالای دیگری با دریافت/پرداخت مابه تفاوت میسر خواهد بود.